U izdanju »Glasa Koncila« objavljena je knjiga doc. dr. sc. s. Valerije Kovač »Mjesto slike u govoru vjere. Povijest – teologija – primjeri«.
U prvom dijelu s naslovom: »Slike u kršćanstvu – povijesnoteološki naglasci« dr. Kovač prati mjesto slike kroz povijest kršćanstva te ga dopunja određenim sustavnoteološkim temama i autorima. Autorica predstavlja četiri glavna načina uporabe slika u govoru vjere, koji su se zadržali više ili manje sve do danas: slike u funkciji poučavanja u vjeri, slike za kult, slike za pobožnost i meditaciju te slike kao umjetnička djela. Autorica u tome dijelu predstavlja i teološke – kristološkoinkarnacijske i teološkoantrpološke argumente u prilog mogućnosti slika u kršćanstvu. Konačno pristupa pitanju odnosa slike i navještene riječi s jedne strane te odnosa slike i sakramenata s druge strane –u povijesti kršćanstva to su bila dva najčešća »medija« s kojima su se slike u praksi povezivale.
Drugo poglavlje »Suvremeni teološki pristupi slici« posvećeno je predstavljanju i vrednovanju interpretacije slike dva odabrana suvremena teologa. Prvi je fundamentalni teolog Alex Stock koji je u jedanaest svezaka i na više tisuća stranica izradio svoje monumentalno djelo Poetische Dogmatik i time na svoj način predstavio bogato slikovno prikazivanje sadržaja vjere. Peter Hofmann drugi je fundamentalni teolog, koji slikama daje nezamjenjivu vrijednost i ističe njihov izražajni potencijal koji se ne može potpuno prevesti u riječi. Traga za »pravom slikom« (vera icon), koja vodi do životne preobrazbe onoga koji je s vjerom promatra.
»Interpretacija vjere u raznolikosti slikovnih prikazivanja« tema je trećega poglavlja. Kroz povijesni i teološki put promišljanja mjesta slike u govoru vjere postalo je jasno da nije dovoljno razmišljati samo »apstraktno« o slici i da nije moguće zadržati se samo na teorijskom promišljanju slike. Autorica Kovač svoj pristup slikama opisuje kao teološku meditaciju, jer je to jedan od načina da se na osoban način stupi u interakciju sa slikom i da se otkrije njezina poruka. Ukupno 55 slika različitih autora, autorica je odabrala po osobnoj inspiraciji, ali s ciljem da obuhvati što različitije vjerske motive, načine prikazivanja, stilove, autore i vremena. Ta raznolikost autora, razdoblja, motiva i interpretacija autoricu vodi do zaključka, da je poruka vjere i u svome vizualnom razumijevanju neiscrpna te da se na različite načine može doživljavati, predočivati i aktualizirati u svakome vremenu i kod svakoga autora.