ISKORIŠTAVA SE EFEKT HRVATSKE TROBOJNICE: Gastronacionalizam ili odgovorna kupnja?
U mnogim su trgovačkim lancima prepoznali »nacionalni moment« kod potrošača pa za pozicioniranje na tržištu iskorištavaju efekt hrvatske trobojnice. No to je samo marketinški...
Novogodišnja želja
Zadaća je nepromijenjena: stvarnost u kojoj čovjek živi pretvarati u kraljevstvo nebesko, imajući na umu da to kraljevstvo nije »neko mjesto, tamo negdje«, nego...
VUKOVARU TREBA DRŽAVNA POMOĆ: Grad će ili živjeti ili umrijeti
Konačno, mirna kolona u kojoj je bila Predsjednica, predsjednik Vlade i članovi Vlade pokazuju da se Vukovaru ipak pridaje pažnja, ali samo neka ne...
Kako se zaodjenuti Kristom?
Iz 2,1-5; Rim 13,11-14; Mt 24,37-44
Kad prorok Izaija u prvom čitanju kaže da će se ono o čemu govori dogoditi na kraju danâ, on...