ADVENTSKI DVOBROJ PRILIKE Kako je nastala nova ekonomska grana: božićonomija

MOĆ PODATKA
Je li »najskuplji advent« u hrvatskoj povijesti prilika za pravo došašće?
ZDRAVLJE
POLITIKA
PSIHOLOGIJA
EKONOMIJA
FILM
GLAZBA
KNJIŽEVNOST
EKOLOGIJA

»Celofanski« Božić kakav se u svijetu danas nameće, jasno, nije postojao oduvijek. U fokusu adventskoga dvobroja Prilike pojam je »božićonomije«, koloplet intenzivnih potrošačkih aktivnosti povezanih s božićnim vremenom. Međutim, povijesni korijeni »božićonomije« mogu se pratiti sve do 19. stoljeća. U duhu došašća intonirane su i druge tematske cjeline Prilike. Propituje se blagdansko pretjerivanje u konzumaciji i potrošnji, a Politika odgovara na dvojbu trebaju li političari biti Bogom dan ili Božji. Prilika među ostalim temama razmatra i pojam zahvalnosti te fenomen božićnih pjesama koje su uspjele nadmudriti čak i komercijalizam.